Friday, October 17, 2008

Tez yaziyorum

Bitiriyorum. Su siralar doktora tezimi yazmaktayim. Bazen akici bazen de aman iste soyle boyle ilerlemekteyim. Zor bisey karar vermek. Bazen sandalyeye oturmamak icin bahaneler bulmaktayim. Yaptigim plana gore sakin, saglam calisirsam, tezin ilk ornegi Aralik ayninin ikinci haftasinda masamda hazir olucak. 

Aslinda yazmak guzel geliyor da karar vermek, o sorumlulugu alip bu olmus bu olamamis demek zor. 

CVmi duzenlemem lazim. 2 haftadir, bu konuyu kafamda surunduruyorum. Yapcam artik. 

Bugun webde arastirirken cok guzel bir web sitesine rastladim: 
aslinda burada arada bende nano dunyasina dair yazilar ekliyebilirim. 
Bu arada Turkiye'de web sitelerine getirilen yasaklar gercekten cok dusundurucu. Hayir benim anlamadigim komple siteyi ucurmak yerine niye sadece sakincali kismi kesip atmiyorlar. 

No comments: