Thursday, July 12, 2007

ve gooooooooooooool

en bastan soyliyim. galatasaraliyim. ama son 10 yildir pek takimimla ilgilemedim. en fazla aaa sampiyon mu olmus diye gazeteden ogreniyorum.

ama tam da sehrime hazirlik maci yapmaya gelmisken gitmemek olmaz. bu aksam hep bir agizdan (ki buyuk ihtimal bi avuc insan olucaz) re re re ra ra ra gassaray gassaray sampiyon diye basgiricaz. maca gidiyorum. evet ilk defa maca gidiyorum. umarim yeneriz. linki de suraya kopyalim ki ilerde bulmak kolay olsun.

isvicrede izledigim ilk futbol maci isvicre-turkiye karsilasmasiydi. ve sonucu malum yenildik. biz bir irlanda barinda 3 turkduk. mac sirasinda hic bisey yasamadik. sadece cevremizde bos bir cember olusmustu. tek kotu yani gol oldugunu ilk saniyelerde anliyamaman. tabii birde bagirinca 100 kadar insanin sana kotu kotu bakmasi.

http://www.bscyb.ch/yb-obi-cup.htm

2 comments:

Nakhar said...

galatasaray eski takımım, beşiktaş sempatizanıyım, ama hiç fanatiklik gibi bir takıntım yok, sadece sorulduğunda müslümanım diyen toplum gibi beşiktaş diyorum hiçbir şey yapmasam da...

gaykedi said...

ha ha haa sadece 100 kadar insan kötü kötü bakmış, esas maç olsaydı on binlerce erkek bakacaktı :)