Monday, June 4, 2007

kisa gunun cokca kari

daha az yagmurlu gecen bir haftasonundan sonra haftaya gunesli baslamak guzelmis.
ustumuzde gunesi hissetmek, hirkanin artik kasindirmaya baslamasi iyi bir isaretmis.
sabah 7de gunesle uyandim. bu sabah tavsanlar bir cilginlik yapmadigindan yataktan gerinerek dogruldum.
bugun sentez ve yetistirme gunu olsun... evet, sabahdan polyviologen sentezimi ozenle refluxa biraktim. kendileri su anda kaynamakta.
oglenarasinda marketten bu suru tohum ve saksi aldim. evde tek tek yerlestirdim. bi ciksinlar resimleri buraya eklicem.

onun disinda eski deneylerimin ozetini bitirirsem, yeni projeme dogru yuzmek, kulac atmak, guneslenmek istiyorum.

eee hadi bakalim

2 comments:

toblerone said...

ben de sabah gunesle uyandim, ama aksam sirilsiklam dondum eve. isvicrenin yagmurlari gecti gene uzerimden!
hade kolay gelsin.

aylak madam said...

sevgili tobleron
bence sen resmini o son gordugum cici gozluklu resminle degistir :))
gorusuruz